Tento dvojdňový kurz poskytuje ucelený pohľad na celý proces riadenia IT dodávateľov, rozpracováva jednotlivé kroky a ukazuje metódy a nástroje na to potrebné. V rámci kurzu sa pozrieme na celý "životný cyklus" zákazky od počiatočného impulzu [...]
  • RITDO
  • Dĺžka 2 dni
  • 0 ITK bodov
  • 0 termínov
  • SR (550 €)

    ČR (15 800 Kč)

Tento dvojdňový kurz poskytuje ucelený pohľad na celý proces riadenia IT dodávateľov, rozpracováva jednotlivé kroky a ukazuje metódy a nástroje na to potrebné. V rámci kurzu sa pozrieme na celý "životný cyklus" zákazky od počiatočného impulzu "niečo" kúpiť, cez tvorbu zadania, výberové konanie, uzavretie zmluvy, plnenie predmetu zmluvy, až po uzavretie a vyfakturovanie zákazky. Väčšinu teoretických poznatkov získaných v priebehu kurzu si účastníci vyskúšajú na praktických príkladoch a cvičeniach. Kurz nerieši dodávky v režime Zákona o verejnom obstarávaní.

»

Kurz je určený všetkým, ktorí nejakým spôsobom pracujú s IT dodávateľmi. Jedná sa predovšetkým o manažérov zodpovedných za oblasť IT vo firme, projektových manažérov i procesných manažérov. Môže sa hodiť aj správcom jednotlivých komerčných produktov využívaných v rámci poskytovania IT služieb.

  • Ako pristupovať k interným aj externým dodávateľom
  • Ako pripraviť zadanie pre výberové konanie a plnenia zákazky
  • Aspekty komunikácie a vyjednávania s dodávateľmi
  • Aspekty ovplyvňujúce prípravu a uzatvorenie zmluvy
  • Ako dohliadať na plnenie zmluvy a riešiť problémy
  • Ako neustále zlepšovať a "vychovávať si" dodávateľa
  • Ako uzavrieť zákazku
  • Úvod do IT manažmentu - odporúčané
  • IT stratégie - odporúčané
  • ITIL foundation - odporúčané
  • COBIT Foundation - odporúčané

Každý účastník kurzu obdrží kompletnú prezentáciu použitú v priebehu kurzu v českom jazyku.

1) Úvod

2) Definície a základné pojmy

  • Interný / externý dodávateľ
  • Typy dodávateľov
  • Výberové konanie
  • Riadenie vzťahov s dodávateľmi
  • Životný cyklus dodávky
  • Procesy a súvisiace odporúčania

3) Identifikácia potrieb

  • Analýza a špecifikácia potrieb
  • Rozhodnutie urobiť / kúpiť
  • Metódy a nástroje

4) Výberové konanie

  • Zadanie výberového konania (tradičné / agilné)
  • Identifikácia dodávateľov
  • Komunikácia s potenciálnymi dodávateľmi
  • Vyhodnotenie ponúk

5) Kontrakt

  • Aspekty kontraktu
  • Súvisiace kontrakty
  • Riziká
  • Vyjednávanie

6) Dodávka

  • Sledovanie stavu dodávky
  • Reporting
  • Riešenie problémov
  • Neustále zlepšovanie
  • Komunikácia

7) Ukončenie dodávky

  • Prevzatie dodávky
  • Vyhodnotenie dodávky
  • Vyhodnotenie dodávateľa
  • Vyhodnotenie skúseností
  • Fakturácia

8) Zhrnutie

Certifikačná skúška

N / A

Aktuálna ponuka
Školiace miesto
Jazyk kurzu

Uvedené ceny sú bez DPH.

Školenie na mieru

Nenašli ste vhodný termín, alebo chcete školenie prispôsobiť špecifickým potrebám vášho tímu? Radi pre vás pripravíme školenie na mieru.