Tento kurz vám poskytne praktický komplexný základný prehľad, ktorý sa zameriava na nástroje v procesoch a dobré fungovanie ľudí v nich. Každá organizácia má iné potreby, preto je pri každej téme kurzu vytvorený priestor na zodpovedanie [...]
  • PROC
  • Dĺžka 2 dni
  • 0 ITK bodov
  • 3 termíny
  • SR (720 €)

    ČR (16 600 Kč)

Tento kurz vám poskytne praktický komplexný základný prehľad, ktorý sa zameriava na nástroje v procesoch a dobré fungovanie ľudí v nich. Každá organizácia má iné potreby, preto je pri každej téme kurzu vytvorený priestor na zodpovedanie otázky, čo máte v procesoch svojej organizácie zdravo nastavené, čo vám chýba a bolo by vhodné doplniť, prípadne čo už brzdí hladký priebeh. Rozpoznáte, čo je súčasťou prirodzeného vývoja vášho typu a veľkosti organizácie a aké zmeny môžu pomôcť posunúť veci dopredu. Získate základný prehľad o siedmich oblastiach, ktoré priamo súvisia s dobre fungujúcimi procesmi v organizácii. To vám umožní pozrieť sa na procesy a potreby vašej organizácie z inej perspektívy - čo a ako je potrebné popísať (modelovanie procesov) a čo a akým spôsobom je možné zmeniť (optimalizácia procesov). Umožní vám vidieť, čo je pre procesy a ich dobré fungovanie vo vašej organizácii rozhodujúce práve teraz.

»
  • Vlastníci procesov
  • Manažéri
  • IT Manažéri
  • Vedúci projektov
  • Špecialisti

Na konci tohto školenia získate znalosti a vedomosti, aby ste:

  • Pochopili sedem oblastí procesného riadenia
  • Dokázali ukázať dôležitosť týchto sedem oblastí
  • Robiť rozhodovanie o tom, aké metódy modelovania sú vhodné
  • Vyberať vhodné metódy optimalizácie procesov
  • Boli schopní presvedčiť pracovníkov o užitočnosti procesov

Každý účastník obdrží vytlačenú prezentáciu a doplňujúce materiály

  • Úvod
  • Definícia a základné koncepty
  • Súlad so stratégiou firmy
    • Ciele procesu
    • Jednotlivé stratégie
    • Strategické ciele
  • Modelovanie procesov
    • Procesná mapa
    • Popis procesu
    • Modelovacie metódy
  • Orientácia na zákazníka
    • Zákazník procesu
    • Hlas zákazníka
  • Neustále zlepšovanie
    • Zásady zlepšovania
    • Demingov cyklus
    • Teórie obmedzení
    • Metódy a nástroje zlepšovania
  • Riadenie zmeny
    • Zmeny myslenia
    • Krivka zmeny
    • Metódy a nástroje zmeny
  • Riadenie kompetencií
    • Identifikácia kompetencií
    • Plán rozvoja
  • Firemná kultúra
    • Typy firemnej kultúry
    • Žiadúca kultúra
    • Zmena kultúry
    • Nadväznosti na organizáciu
  • Procesný rámec
Aktuálna ponuka
Školiace miesto
Jazyk kurzu

Uvedené ceny sú bez DPH.