Kurz poskytuje úvod do problematiky poskytovania IT služieb v dobe digitálnej transformácie prostredníctvom "Service Value System". Nová verzia ITIL4 vychádza z verzie ITIL 2011 a zároveň reaguje na vývoj nielen v oblasti technológií (cloud [...]
  • ITIL4FPT
  • Dĺžka 3 dni
  • 0 ITK bodov
  • 18 termínov
  • SR (1 040 €)

    ČR (24 900 Kč)

Kurz poskytuje úvod do problematiky poskytovania IT služieb v dobe digitálnej transformácie prostredníctvom "Service Value System". Nová verzia ITIL4 vychádza z verzie ITIL 2011 a zároveň reaguje na vývoj nielen v oblasti technológií (cloud technologies...), ale aj v oblasti riadenia IT (DevOps, Agile...). V priebehu kurzu poslucháči preniknú do princípov zavádzania efektívneho poskytovania IT služieb, do jednotlivých častí "Service Value System" a hlavne do spôsobu vytvárania "Service Value Stream" pri tvorbe pridanej hodnoty v rámci IT. Posledný deň kurzu si poslucháči pomocou praktických cvičení pripravia niekoľko príkladov "service value stream" pre riešenie typických situácií, ktoré môžu aplikovať v prostredí svojich firiem. Na konci školenia je možné zložiť medzinárodne uznávanú certifikačnú skúšku.

Akreditované školenie ITIL® 4 Foundation zastrešuje Agilist s.r.o., akreditované PeopleCert Examination Institute.

»

Každému, kto pracuje v IT alebo spolupracuje s IT.

Na konci kurzu budete:

  • rozumieť konceptu poskytovania IT služieb,
  • rozumieť prístupu k zavádzaniu ITILu,
  • rozumieť vybraným praktikám ITILu a spôsobu ich použitia,
  • používať jednotnú terminológiu,
  • schopní zložiť certifikačnú skúšku.

Uvedené kurzy nie sú nutnou podmienkou pre absolvovanie kurzu, ale poskytujú dobré predpoklady pre pochopenie ITIL4:

  • Úvod do IT manažmentu
  • ITIL4 Specialist Create, Deliver & Support
  • ITIL4 Specialist Drive Stakeholder Value
  • ITIL4 Specialist High Velocity IT
  • ITIL4 Strategist Direct. Plan & Improve
  • ITIL4 Leader Digital & IT Strategy

Každý účastník kurzu dostane príručku v anglickom jazyku, oficiálnu príručku a ďalšie doplňujúce materiály. Výučba prebieha v českom alebo anglickom jazyku.

  1. Key concepts of service management
  2. Key Concepts of ITIL
  3. Guiding principles
  4. Introduction to ITIL4 practices
  5. Continual improvement
  6. Wrap-up and review
  7. Value streams (practical exercise)
  8. Exam preparation
  • Bez možnosti použitia materiálov
  • Skúška prebieha online v angličtine
  • 40 otázok s výberom zo 4 možností
  • 65 % správnych odpovedí pre úspešné zloženie skúšky (26 zo 40)
  • Dĺžka 60 min (+15 min pre kandidátov, ktorí nemajú angličtinu ako rodný jazyk)

ITIL®, PRINCE2®, PRINCE2 Agile® and the Swirl logo are registered trademarks of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved.

Aktuálna ponuka
Školiace miesto
Jazyk kurzu

Uvedené ceny sú bez DPH.

Školenie na mieru

Nenašli ste vhodný termín, alebo chcete školenie prispôsobiť špecifickým potrebám vášho tímu? Radi pre vás pripravíme školenie na mieru.