This four-day course equips both new and experienced service desk managers, team leaders, and supervisors with the leadership, operational, and strategic skills needed to run a high performing service desk. The curriculum covers people management, processes, metrics, tools, and alignment with business objectives. It aligns with SDI’s Service Desk Manager standards and prepares delegates for the SDM exam.
IČO: 35881674
DIČ: 2021800704
Dátová schránka:
E0004975852
Copyright © 2025 GOPAS, a.s., All rights reserved
Powered by nopCommerce
Copyright © 2025 GOPAS SR, a.s., All rights reserved
Designed by diorama
Tu máte možnosť prispôsobiť súbory cookies podľa kategórií a v súlade s vlastnými preferenciami.
Viac informácií nájdete v Správe cookies.
IT školiace stredisko GOPAS potrebuje Váš súhlas s používaním cookies. S ich pomocou Vám umožňujeme optimálne využitie našich internetových stránok a taktiež ich priebežné zdokonaľovanie. Vďaka nim Vám môžeme zobrazovať užívateľsky zameraný obsah, a pre tieto účely spolupracujeme s vybranými partnermi (napr. Google). Ďalšie informácie a možnosti nastavenia nájdete pod bodom „Nastavenia“ v Správe cookies.