Kód kurzu: ITILPR« Krok späť

ITIL® 2011 Practitioner

ITIL® 2011 Practitioner je akreditovaný kurz, ktorý prakticky rozširuje a prehlbuje znalosti získané na kurze ITIL® 2011 Foundation. Na tomto kurze sa dozviete ako prakticky uchopiť jednotlivé procesy, ako ich implementovať a prípadne optimalizovať. Kurz sa nezameriava iba na technický či procesný pohľad, ale aj na pohľad organizačnej zmeny, ktorý býva v takýchto prípadoch kritickým faktorom úspechu implementácie.

 DátumDníCena kurzuCena príručkyJazyk výukyLokalita 
14. 6. 2018 2 16 500 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Brno
 
15. 11. 2018 2 16 500 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Brno
 
31. 5. 2018 2 16 500 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
28. 6. 2018 2 16 500 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
13. 9. 2018 2 16 500 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
22. 11. 2018 2 16 500 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
V prípade záujmu o iný termín uvedeného kurzu, kontaktujte klientsky servis, prosím.

PobočkaDníKatalógová cenaCena príručkyITB
Praha2 16 500 CZK v cene kurzu 0
Brno2 16 500 CZK v cene kurzu 0
Bratislava2 650 CZK v cene kurzu 0

Pre koho je kurz určený

Kurz je určený všetkým, ktorí sú do určitej miery zodpovední za používanie, vytváranie a optimalizáciu IT procesov. Minimálnym predpokladom je absolvovanie kurzu ITIL® 2011 Foundation. 

Čo Vás naučíme

Ciele kurzu sú:

  • Pochopiť princípy zavádzania a zlepšovania poskytovania IT služieb
  • Pochopiť faktory zavádzania a zlepšovania poskytovania IT služieb
  • Pochopiť dôležitosť “netechnických” aspektov
  • Naučiť sa pracovať s “netechnickými” aspektami

Prínosy kurzu sú:

  • Praktické prehĺbenie znalostí o poskytovaní IT služieb
  • Rozšírenie nástrojov na zavádzanie a zlepšovanie poskytovania IT služieb
  • Zvýšenie pravdepodobnosti úspešného a praktického zavedenia poskytovania IT služieb

Študijné materiály

Vytlačená prezentácia kurzu a oficiálny manuál ITIL® 2011 Practitioner. 

Osnova kurzu

Úvod

Poskytovanie IT služieb

  • Princípy poskytovania IT služieb
  • Dôvody poskytovania IT služieb
  • Prispôsobenie poskytovania IT služieb

Neustále zlepšovanie

  • Význam neustáleho zlepšovania
  • Nástroje neustáleho zlepšovania
  • Aplikácie neustáleho zlepšovania

Metriky a meranie

  • Definície kritických faktorov úspechu (CSF)
  • Definície kľúčových identifikátorov výkonu (KPI)
  • Analýza CSF a KPI
  • Aplikácia metrik a merania

Efektívna komunikácia

  • Význam efektívnej komunikácie
  • Nástroje efektívnej komunikácie
  • Aplikácia efektívnej komunikácie

Organizačná zmena

  • Význam organizačnej zmeny
  • Nástroje organizačnej zmeny
  • Aplikácia organizačnej zmeny

Predošlé kurzy

Nasledujúce kurzy

žiadny nadväzujúci kurz
příručka ITIL V3

Cena:
cena kurzu zahŕňa
Tištěné nebo elektronické studijní materiály GOPAS

Cena:
cena kurzu zahŕňa
Uvedené ceny sú bez DPH.