Kód kurzu: ITILFV3« Krok späť

ITIL® 2011 Foundation

Kurz poskytuje ucelený úvod do problematiky procesného riadenia so zameraním sa na IT procesy pri poskytovaní IT služieb pomocou ITSM. ITIL® 2011 je medzinárodne uznávaný súhrn odporúčaných praktík postavený na dlhoročnom zbieraní skúseností z rôznych spoločností, rôznych veľkostí, v rôznych krajinách a s rôznymi IT systémami. Kurz slúži aj ako príprava na certifikačnú skúšku ITIL® Foundation certificate, ktorá sa skladá v posledný deň kurzu. Kurz s certifikačnou skúškou v cene nájdete v našej ponuke pod kódom ITILFV3T a názvom ITIL® Foundation 2011 + certifikačná skúška.

 DátumDníCena kurzuCena príručkyJazyk výukyLokalita 
LM GTK 15. 5. 2018 3 629,80 EUR v cene kurzu Slovenský jazyk GOPAS Bratislava
 
11. 6. 2018 3 17 900 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Brno
 
27. 8. 2018 3 17 900 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Brno
 
12. 11. 2018 3 17 900 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Brno
 
GTK 28. 5. 2018 3 17 900 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
25. 6. 2018 3 17 900 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
6. 8. 2018 3 17 900 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
10. 9. 2018 3 17 900 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
15. 10. 2018 3 17 900 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
GTK 19. 11. 2018 3 17 900 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
V prípade záujmu o iný termín uvedeného kurzu, kontaktujte klientsky servis, prosím.

PobočkaDníKatalógová cenaCena príručkyITB
Praha3 17 900 CZK v cene kurzu 0
Brno3 17 900 CZK v cene kurzu 0
Bratislava3 670,00 EUR v cene kurzu 0

Pre koho je kurz určený

Kurz je určený všetkým, ktorí sa zaoberajú IT procesmi, optimalizáciou poskytovania IT služieb a pod. Ide predovšetkým o IT manažérov, IT procesných špecialistov, projektových manažérov a všetkých, ktorí sa podľa daných procesov riadia.

Čo vás naučíme

Naučíme vás orientovať sa v problematike poskytovania IT služieb, porozumieť všetkým zložkám procesného riadenia, používať jednotnú terminológiu v rámci IT procesov, koncepciu ITIL®, porozumieť životnému cyklu IT služieb a pre základné procesy fáz životného cyklu (Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation and Continual Service Improvement) ich aktivity, vstupy, výstupy, väzby na ďalšie procesy, prínosy a potenciálne problémy.

Požadované vstupné znalosti

Na tento kurz nie sú žiadne požadované vstupné odborné znalosti, ale je nutná znalosť anglického jazyka na technickej úrovni (materiály kurzu sú v anglickom jazyku, prezentácia v slovenskom alebo českom jazyku).

Výhodou je predchádzajúce absolvovanie kurzu ITIL®v3 Awareness, ale nie je to podmienkou.

Metódy výučby

Na výučbu sa používa kombinácia prezentácie lektorom a samostatné práce v skupinách účastníkov kurzu s následnou prezentáciou. Na záver kurzu si všetci účastníci overia svoje znalosti pomocou niekoľkých skúšobných otázok podobných otázkam použitých pri reálnej certifikačnej skúške.

Študijné materiály

  • Príručka ku školeniu v anglickom jazyku
  • Mock Exam s kľúčom
  • ITIL® Glossary v elektronickej podobe
  • ITIL® Acronyms v elektronickej podobe

Osnova kurzu

  • Úvod
  • Čo je to Service Management
  • Životný cyklus IT služieb
  • Definícia a základné princípy
  • Procesy
  • Funkcie
  • Role
  • Technológie
  • Mock Exam

příručka ITIL V3

Cena:
cena kurzu zahŕňa
Uvedené ceny sú bez DPH.


Graf nadväzností kurzov