Kód kurzu: INTPUB« Krok späť

Internetová publicistika

Cieľom kurzu je zoznámiť účastníkov so základmi publicistiky na Internete. Ako založiť vlastný webový časopis? Ako funguje technika, na ktorej je založený? Čo potrebujeme k jeho organizácii? Koľko nás bude stáť? Ako prevádzkovať online médium? Ako prilákať čitateľov a ako na ňom zarobiť peniaze? Ako organizovať redaktorov a spolupracovníkov? Ako plánovať vydanie? Toto sú otázky, na ktoré vám náš kurz prinesie odpoveď.

Neboli nájdené žiadne termíny, kontaktujte náš klientsky servis.
V prípade záujmu o iný termín uvedeného kurzu, kontaktujte klientsky servis, prosím.

PobočkaDníKatalógová cenaCena príručkyITB
Praha2 7 400 CZK v cene kurzu 0
Brno2 6 600 CZK v cene kurzu 0
Bratislava2 280,00 EUR v cene kurzu 0

Pre koho je kurz určený

Všetkým, ktorí sa chcú venovať publikovaniu na internete. Chcete viesť úspešný blog? Chcete si založiť vlastný časopis? Chcete sa naučiť písať pre online médiá? Chcete vedieť propagovať svoje texty a ďalší obsah online? Potom je tento seminár určený práve vám!

Čo Vás naučíme

Dozviete sa ako funguje online publicistika. Porozumiete vzťahom a súvislostiam žurnalistiky v prostredí online sveta. Naučíte sa tieto vzťahy využívať. Získate znalosti ako používať online publikačné systémy, ako plánovať a riadiť online médium, ako písať texty, ktoré sa vašim čitateľom budú dobre čítať, ako ich upravovať, publikovať a ako riadiť spätnú väzbu. Dozviete sa ako funguje online reklama, koľko stojí propagácia, ako možno na online médiách zarábať peniaze a v čom je tajomstvo úspechu najväčších hráčov v tomto obore. Spoznáte ako vyzerá budúcnosť online médií a budete pripravení ju využiť.

Požadované vstupné znalosti

Základná úroveň informačnej gramotnosti je nevyhnutná, pokročilé znalosti práce s počítačom nie sú potrebné.

Študijné materiály

Knižná publikácia podľa ponuky odborných vydavateľstiev.

Osnova kurzu

Úvod do problematiky internetové publicistiky

  • Čo sú to online médiá
  • Kto sú online novinári
  • Typológia online médií
  • Obchodné modely online médií
  • Technické zázemie online médií

Zakladáme online médium

  • Voľba témy
  • Voľba formátu
  • Voľba technického riešenia
  • Voľba obchodného modelu
  • Náklady a investície

Prax internetovej publicistiky

  • Ako písať texty pre web
  • Proces publikácie textov na webe (práca editora a korektora)
  • Používanie interaktívnych formátov
  • Riadenie spätnej väzby čitateľov
  • Tvorba a manažment čitateľskej komunity
  • Analýza a interpretácia štatistík návštevnosti webu

Propagácia webu

  • Možnosti a metódy propragácie webového média
  • Platená a výmenná reklama, zdieľanie odkazov
  • Využitie sociálnych sietí v propagácii online média
  • Propagácia webového média tradičnými reklamnými prostriedkami

Budovanie profesionálneho média

  • Finančný manažment online média
  • Strategické plánovanie online média
  • PR a vonkajšie vzťahy online média

Predošlé kurzy

Nasledujúce kurzy

žiadny nadväzujúci kurz
Internetová publicistika

Cena:
cena kurzu zahŕňa
Uvedené ceny sú bez DPH.