Kód kurzu: CIN4D1« Krok späť

Cinema 4D – základný kurz

Kurz je určený úplným začiatočníkom bez predchádzajúcich skúseností s Cinema 4D. Účastníci sa naučia ovládať prostredie programu Cinema 4D, porozumejú základným princípom 3D modelovania, budú vytvárať jednoduchšie 3D objekty, aplikovať materiály, používať svetlá a kamery, využívať efekty, pochopia základy animácie a renderingu. Osobitný dôraz sa kladie na vytváranie abstraktných vizualizácií pre video a spoluprácu s Adobe After Effects.

Kurz je možné realizovať na platforme Mac OS X Kurz je možné realizovať na platforme MS Windows
 DátumDníCena kurzuCena príručkyJazyk výukyLokalita 
2. 7. 2018 3 420,00 EUR v cene kurzu Slovenský jazyk GOPAS Bratislava
 
V prípade záujmu o iný termín uvedeného kurzu, kontaktujte klientsky servis, prosím.

PobočkaDníKatalógová cenaCena príručkyITB
Praha3 11 700 CZK v cene kurzu 0
Brno3 11 700 CZK v cene kurzu 0
Bratislava3 420,00 EUR v cene kurzu 0

Používateľská náročnosť

Pre koho je kurz určený

Kurz je určený pre úplných začiatočníkov, ktorí so Cinema 4D nemajú žiadne resp. len malé skúsenosti a chcú ju využívať hlavne pri tvorbe abstraktných vizualizácií pre video.

Čo Vás naučíme

  • zorientovať sa v rozhraní a náhľadoch Cinema 4D
  • modelovať jednoduché objekty
  • používať materiály
  • pracovať s časovou osou
  • vkladať do scény ďalšie objekty (svetlo, kamera) a pracovať s nimi
  • používať menu MoGraph a Effectors
  • základy práce s časticami
  • nastaviť základné parametre pre export
  • ako efektívne pracovať so Cinema 4D a Adobe After Effects

Požadované vstupné znalosti

Základná znalosť práce s bitmapovou a vektorovou grafikou (v rozsahu základných kurzov Adobe Photoshopu a Adobe Illustratoru). Odporúčaná je základná znalosť Adobe After Effects.

Metódy výučby

Odborný výklad s praktickými ukážkami a príkladmi, praktické cvičenia na počítačoch.

Osnova kurzu

Úvod
  • prehľad 3D programov a miesto Cinema 4D medzi nimi
  • rozhranie Cinema 4D
  • práca v náhľadoch
Modelovanie
  • zmena objektu na editovateľný
  • práca s vrcholmi, hranami a polygónmi
  • základné modifikátormi používané pri modelovaní
  • práca s inými objektmi (terén, NURBs, Metaball, ...)
Materiály
  • vlastnosti materiálov
  • používanie textúr
  • aplikácia materiálu na objekt
Časová os
  • práca s časovou osou
  • vytvorenie jednoduchej animácie pomocou keyframov
  • zmena animácie z lineárnej na nelineárnu
  • práca s vrstvami
Vytvorenie scény
  • pridanie ďalších objektov do scény
  • osvetlenie scény
  • práca s kamerou
  • význam iných objektov (obloha, pozadie, povrch)
  • pohľad na najčastejšie používané „Cinema 4D Tags“
MoGraph a Effectors, častice
  • prehľad nástrojov v menu MoGraph
  • práca s týmito nástrojmi
  • prehľad nástrojov v menu Effectors
  • použitie MoGraph spolu s Effectors
  • základy práce s časticami v Cinema 4D
Export projektu, využitie After Effects
  • základy nastavenia pri renderovaní
  • nastavenie parametrov pri exportovaní videa (frame rate, formát)
  • využitie Adobe After Effects v kombinácii so Cinema 4D

Predošlé kurzy

žiadne predošlé kurzy

Nasledujúce kurzy

žiadny nadväzujúci kurz
Tištěné nebo elektronické studijní materiály GOPAS

Cena:
cena kurzu zahŕňa
Uvedené ceny sú bez DPH.