Kód kurzu: AD3DS1« Krok späť

Autodesk 3ds Max – základný kurz

Na tomto kurze sa účastníci naučia základy práce v 3D modelovacom software Autodesk 3ds Max. Spoznáte rôzne prístupy pri modelovaní a transformovaní objektov, vytváraní a aplikovaní materiálov, používaní svetiel a kamier. Okrajovo sa na kurze dotknete oblasti referovania a animácií.

Kurz je možné realizovať na platforme MS Windows
Neboli nájdené žiadne termíny, kontaktujte náš klientsky servis.
V prípade záujmu o iný termín uvedeného kurzu, kontaktujte klientsky servis, prosím.

PobočkaDníKatalógová cenaCena príručkyITB
Praha3 9 000 CZK v cene kurzu 0
Brno3 9 000 CZK v cene kurzu 0
Bratislava3 345,00 EUR v cene kurzu 0

Pre koho je kurz určený

Kurz je určený pre začínajúcich 3D grafikov, ktorí eště nemajú skúšenosti s 3D modelovaním. Predpokladá sa základná znalosť 2D grafiky.

Čo Vás naučíme

  • orientovať sa v prostrední 3D Studio MAX
  • vytvárať a modifikovať objekty
  • pracovať s 2D krivkami a meniť ich na 3D objekty
  • základné postupy pri modelovaní zložitejších objektov (Editable Poly)
  • vytvárať materiály a aplikovať ich na objekty
  • používať modifikátory
  • základy animácií
  • základy renderovania statickej scény a dynamickej animácie

Požadované vstupné znalosti

Základné znalosti 2D grafiky v rozsahu kurzov PHSH1 a ILUS

Metódy výuky

Odborný výklad s praktickými ukážkami a príklady.

Osnova kurzu

Prostredie 3D Studio MAX
  • hlavné menu
  • nástrojový panel
  • panel objektov
  • časová os
  • náhľady
  • prispôsobenie pracovnej plochy
  • klávesové skratky
Základné objekty
  • tvorba a editácia základných objektov
  • spojovanie, zmrazenie a skrytie objektov
  • transformácia objektov
  • spôsoby zobrazenia objektov
  • práca v náhľadoch
  • menu Object Properties
Ďalšie objekty
  • práca s krivkami, podobjektami kriviek
  • najpoužívanejší Compound Objects
  • svetlo, druhy svetla a ovládanie svetla
  • kamera a jej nastavenie
  • menu Hierarchy a Display
Modelovacie techniky
  • všeobecný pohľad na 3D modelovanie
  • najefektívnejšie techniky modelovania v 3D Studio MAX
  • Editable Poly a práca s podobjektmi Vertex, Edge, Border, Polygon a Eelement
Modifikátory
  • Modifier List
  • Gizmo
  • základné modifikátory
  • zmena 2D krivky na 3D objekty
Materiály
  • Material Editor - zoznámenie a ovládanie
  • prehľad materiálov
  • vlastnosti materiálov
  • rozdiel medzi materiálom a mapou
  • prehľad máp
  • kombinácia materiálov a máp
  • aplikácie materiálov na objekty
  • UVW modifikátory
Základy animácie
  • časová os
  • tvorba Keyframe
  • Auto Key, Set Key
  • Constrains
Renderovanie
  • práca s Render Menu
  • Enviroment Effects
3ds Max Hotová řešení

Cena:
cena kurzu zahŕňa
Uvedené ceny sú bez DPH.