Kód kurzu: BLEND1« Krok späť

Blender 3D – základný kurz

V úvodnej časti kurzu sa na teoretickej úrovni zoznámite so základnými konceptmi produkcie 3D grafiky – modelovaním, UV mapping, textúrovaním, prípravou materiálov, rigging, animáciami, svietením a renderovaním. V druhej časti kurzu budete pracovať v open-source (bezplatnom) softvéri Blender 3D. Naučíte sa základy 3D modelovania a vytvoríte svoj jednoduchý model, pripravíte scénu, kam ho umiestnite, pripravíte materiály, ktorými ho otextúrujete, nasvietite scénu, pripravíte kameru a nakoniec vytvoríte výstup v podobe obrázka a animácie. Kurz je veľmi vhodný aj ako úvod do sveta 3D grafiky všeobecne, s možnosťou následne pokračovať v akomkoľvek inom 3D softwéri.

Kurz je možné realizovať na platforme Mac OS X Kurz je možné realizovať na platforme MS Windows Kurz je možné realizovať na platforme Linux
 DátumDníCena kurzuCena príručkyJazyk výukyLokalita 
9. 4. 2018 3 375,00 EUR v cene kurzu Slovenský jazyk GOPAS Bratislava
 
3. 9. 2018 3 9 900 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Brno
 
31. 1. 2018 3 11 100 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
9. 5. 2018 3 11 100 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
19. 9. 2018 3 11 100 CZK v cene kurzu Český jazyk GOPAS Praha
 
V prípade záujmu o iný termín uvedeného kurzu, kontaktujte klientsky servis, prosím.

PobočkaDníKatalógová cenaCena príručkyITB
Praha3 11 100 CZK v cene kurzu 0
Brno3 9 900 CZK v cene kurzu 0
Bratislava3 375,00 EUR v cene kurzu 0

Pre koho je kurz určený

Kurz je určený pre začínajúcich 3D grafikov. Predpokládá sa základná znalosť 2D grafiky.

Požadované vstupné znalosti

Základy práce v bežných 2D grafických programoch (Photoshop, Illustrator alebo alternatívy).

Metódy výuky

Odborný výklad s praktickými ukážkami a príklady, praktické cvičenia na počítačoch.

Osnova kurzu

Úvod
  • teórie a princípy 3D modelovania
  • prehľad možností programu Blender 3D
  • inštalácia Blenderu 3D
  • základné ovládanie Blenderu 3D – orientácia v 3D priestore, typy navigácie
  • výpočet typov okien, zoznámenie sa s 3D pohľadom, property window, outliner
Vytváranie 3D scén
  • objekty v scéne a základná práca s nimi – přrdávanie, transformácia, rotácia, scaling
  • základy práce s objektami typu mesh, krivka, text, metaball, empty
  • modelovanie mesh v editačnom móde – selekcia, transformácia, extruzia, pridávanie/uberanie geometrie
  • modelovanie pomocou sochacích nástrojov
  • modifikátory a ich využitie
  • organizácia scény, hierarchické usporiadavanie scény
  • textúry
  • práca s kamerou
  • animácia – keyframing na úrovni objektov
  • animácia – shape key
  • úvod do pokročilejších problematík – armature, rigging, vertex groups, vertex colors, constraints, drivers, action, NLA
Rendering za pomoci rendereru Cycles:
  • materiálové nastavenie
  • svetlá
  • vyrenderovanie scény a výstupné nastavenie, nastavenie výstupu animácie
Tištěné nebo elektronické studijní materiály GOPAS

Cena:
cena kurzu zahŕňa
Uvedené ceny sú bez DPH.